donderdag 18 december 2014

Collateral damage

Tijdens mijn zoektocht naar de perfecte locatie voor een nachtshot van Almere-city deden zich nog een paar mooie Kodak-momentjes voor.

Zo was er een prachtige dreigende lucht, waar net een zonnestraaltje doorheen wist te piepen:


Over het algemeen zijn de foto's die ik plaats onbewerkt, maar met een kleurenfilter eroverheen lijkt 'ie nog mooier:


Deze zwaan deed z'n mooiste Angry Birds-impressie om af te rekenen met een loslopende hond (skiethûn!)



Voor wat betreft die horizonvervuilende hoogspanningsmasten heb ik maar van de nood een deugd gemaakt. Deze Boeing 747 van Hainan Airlines (wie kent ze niet?) deed zijn uiterste best bij het synchroonvliegen richting Schiphol. (Uitsnede op 100%, uit de losse hand: de spotter in mij is trots!)


Als je er trouwens genoeg achter elkaar zet, dan zijn ze een stuk beter te pruimen. Het lijkt haast of er dan een Droste-effect ontstaat. Dit shot ga ik zeker nog eens overdoen als het helder weer is!




En ach, vanuit het juiste perspectief biedt het ook wel weer fraaie plaatjes, zo'n kolos!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten