maandag 8 september 2014

Girly stuff

Hmmm, zit net even online te kijken en zie nu dat het prijsverschil tussen de body van de EOS 100D en body + kitlens maar een tientje is. Geen geld, lijkt mij. Daar kun je niet om verlegen zitten! 


Meteen maar een vriendelijk mailtje gestuurd of ik tegen bijbetaling de kitlens alsnog kan ontvangen. Gelukkig geen probleem. De klantenservice was zo behulpzaam om mij uit te leggen dat deze lens volledig overlapte met de Tamron en dat ik ‘m als het goed was nooit nodig zou hebben. Jamaar, jamaar, met kitlens past ‘ie tenminste in m’n handtasje!!! Blijkbaar was dat een doorslaggevend argument, want de lens zit inmiddels op de post.

Over handtasjes gesproken: op Etsy heb ik supermooie cameratassen ontdekt. Heb er gelijk eentje besteld. Herstel: heb een week lang in de online tassencreatinator (jaja, ik kijk te veel Phineas & Ferb) kleurtjes zitten combineren tot ik de ideale combinatie had gevonden en uiteindelijk – niet geheel verrassend – een compleet andere tas besteld. 


Nou ja, besteld... Aangevraagd komt meer in de buurt. Het maken gaat een paar weken duren en daarna moet ‘ie nog vanuit Amerika verscheept worden, dus het gaat waarschijnlijk m’n Sinterklaascadeautje worden. Gelukkig had ik destijds bij de Rebel een degelijke cameratas gekocht. De Rebel zelf is inmiddels verhuisd naar paps, maar de tas komt voorlopig weer bij mij wonen!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten